Říjen 2012

Jídelníček 31.10.2012

31. října 2012 v 14:59 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Snídaně- Nic
Svačina 1.- Nic
Oběd- Hamburger (v práci oběd x///// )
Svačina 2.- Nic
Večeře- ??
____________________
Pití: voda, 3x kafe, piva
Pohyb: Procházka, hrabání listí

Jídelníček 30.10.2012

31. října 2012 v 14:49 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Snídaně- Müssli s mlékem
Svačina 1.- Nic
Oběd- Toust
Svačina 2.- Nic
Večeře- Zeleninový salát
____________________
Pití: voda, 3x kafe, ovocný čaj, banánový koktejl
Pohyb: Procházka

Jídelníček 29.10.2012

29. října 2012 v 12:03 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Snídaně- Nic
Svačina 1.- Nic
Oběd- Nic
Svačina 2.- Maličký kuřecí řízek a trocha bramborového salátu x//
Večeře- Zeleninový salát
____________________
Pití: voda, 2x kafe
Pohyb: Procházka
PS: Hodně se mi motala hlava

Hubnutí: Voda vám pomůže zbavit se nadbytečných kil!

28. října 2012 v 13:54 | Amy Lawrence |  Píše se
Chcete vědět, co opravdu pít a co rozhodně ne při vaší snaze zhubnout přebytečná kila? Ptali jsme se odborníků za vás. Čtěte, ať se i vám konečně zadaří!

To, že máte nejen při hubnutí pravidelně během dne vypít 2,5 litru až 3 litry, je známá věc. A pokud denně sportujete či je teplé počasí, mělo by pití narůst až na 4 litry za den. Proč to tak ale je? "Špatný pitný režim s sebou nese rizika: dehydrataci, vznik ledvinových či žlučových kamenů i zácpu," uvádí doc. MUDr. Zdeněk Vilikus, CSc. "Také může způsobovat špatné fungování procesů v těle, kvůli nimž pak dochází k únavě a snížené výkonnosti," dodává lékař. Což je při hubnutí nežádoucí!

Hlad je skutečně převlečená žízeň

Navíc když budete pít málo nebo nedostatečně, budete mít také často pocit hladu. A hlad je přítel nadbytečných kil! "Tělo vysílá signál, že potřebuje doplnit tekutiny, a ten často mylně dekódujete jako pocit hladu a snažíte se jej zahnat jídlem," upozorňuje MUDr. Jana Foltinová.
Proto doporučuje vypít sklenici vody po probuzení, před každým jídlem a jako pomůcku si na stůl v práci postavit 1,5litrovou láhev vody, aby vám připomínala, kolik je potřeba ještě vypít. Pokud v době oběda nebude láhev poloprázdná, je potřeba v pitném režimu trochu přidat. "Náhlé dohánění pití příliš zatěžuje ledviny a z těla odplavuje potřebné minerály," upozorňuje lékařka, proč je potřeba pít v průběhu celého dne.

Není to klišé, skutečně pití funguje

Co ještě umí voda kromě fyzické výkonnosti, zamezení únavy i hladu udělat pro hubnutí dobrého? "Při odbourávání tukové tkáně dochází k vyplavování toxických látek a prostřednictvím pitného režimu i k jejich vyplavování z těla," vysvětluje MUDr. Jana Faltinová a doplňuje, že v opačném případě se dostavují bolesti hlavy, únava, křeče, pokles fyzické i psychické výkonnosti či dehydratace pokožky. "Stejně jako pravidelný přísun jídla je i dostatečné zavodňování organismu prevencí zbytečného zadržování tuků potažmo vody v těle," doplňuje lékařka.

Co nepijte: "Silný čaj, káva i alkohol se mezi tekutiny nepočítají, neboť tělo vody zbavují," uvádí lékařka a doplňuje, že ani koncentrované 100% džusy nejsou pro organismus v redukční fázi ideální. Často jsou slazené a i přes žádoucí obsah vitaminů obsahují příliš velké množství energie. Stejně jako limonády, šťávy, energetické nápoje, coca-cola, sladké minerálky.

Co pijte: "Vhodné jsou tedy balené pitné vody, nebo voda z kohoutku, ovocné čaje," uvádí MUDr. Vilikus. V pořádku jsou i středně mineralizované vody bez příchuti (například Ondrášovka, Mattoni, Korunní), zvlášť při fyzických aktivitách. Vysoce mineralizované (Poděbradka, Magnésia) je potřeba ředit 1 : 1 či je pít jen občas.

Pozor si dávejte i na ledové čaje. Víte vůbec, kolik skutečného čaje obsahují? Podívejte se na šokující díl pořadu Peklo na talíři televize Stream.cz. Zaručujeme, že vás Roman Vaněk opět dostane!


Jídelníček 28.10.2012

28. října 2012 v 12:59 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Snídaně- Nic
Svačina 1.- Nic
Oběd- Půlka jablka
Svačina 2.- Nic
Večeře- Zeleninový salát
____________________
Pití: voda, 1x kafe, ovocný čaj
Pohyb: Procházka

První letošní sníh...

27. října 2012 v 23:30 | Amy Lawrence |  Tak porůznu
Je to tu, první letošní sníh padl nejen na Českou republiku.
Když mě ráno probudila kamarádka, že musí jít domů, vůbe se mi nechtělo z vyhřáté postele.
"Máš krásně teplou peřinu." zamumlala ještě trochu rozespale.
Po těžké noci v klubu se bohužel vstávalo špatně.
Nicnéně jsme nakonec vyšly. Vzala jsem na procházku Alexe a šla jí vyprovodit.
Venku byla neuvěřitelná zima, pršelo, vítr foukal a moje hlava mírně třeštila. Těšila jsem se až opět zalezu do postele.
Vrátila jsem se asi za 45 minut a opět zalehla. Když jsem vstala později, nevěřila jsem svým očím. Za oknem bylo bílo. Sníh pokrýval zahradu, padal další a další.
"Doháje co teď," zavrčela jsem naštvaně. Miluju zimu, ale právě jsem začala dělat na podzimním designu na blog.
Nevím, zda má cenu ho dokončovat nebo začít dělat na zimním.
Počkáme.

Jídelníček 27.10.2012

27. října 2012 v 17:45 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Snídaně- Nic
Svačina 1.- Zeleninový salát
Oběd- Maso, hranolky, kečup
Svačina 2.-Nic
Večeře- Nic
____________________
Pití: voda, 1x kafe, zelený čaj
Pohyb: Procházka

PS: Rodinný oběd (Foto v CC)

Jídelníček 26.10.2012

26. října 2012 v 17:55 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Snídaně- Nic
Svačina 1.- Nic
Oběd- Nic
Svačina 2.-Nic
Večeře- Nic
____________________
Pití: voda, 4x kafe, ovocný čaj, 5x pivo
Pohyb: Procházka, 15 minut posilování na míči, 20 minut Zumba

Jídelníček 25.10.2012

25. října 2012 v 18:01 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Snídaně- Nic
Svačina 1.- Nic
Oběd- Nic
Svačina 2.-Nic
Večeře- Nic
____________________
Pití: voda, 3x kafe, ovocný čaj
Pohyb: Procházka, 20 minut Burn Fat Fast: Cardio Workout ( TADY )

Jídelníček 24.10.2012

24. října 2012 v 18:24 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Snídaně- Nic
Svačina 1.- Nic
Oběd- Nic
Svačina 2.-Nic
Večeře- Nic
____________________
Pití: voda, 3x kafe, ovocný čaj
Pohyb: Procházka, 20 minut Burn Fat Fast: Cardio Workout ( TADY )

Thinspiration 0.041

24. října 2012 v 12:06 | Amy Lawrence |  THINSPIRATION

Jídelníček 23.10.2012

23. října 2012 v 15:46 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Snídaně- Nic
Svačina 1.- Nic
Oběd- Nic
Svačina 2.-Nic
Večeře- Nic
____________________
Pití: voda, 4x kafe, zelený čaj
Pohyb: 30 minut Zumba, Procházka

Jídelníček 22.10.2012

22. října 2012 v 12:23 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Snídaně- Nic
Svačina 1.- Nic
Oběd- Nic
Svačina 2.- Nic
Večeře- Nic
____________________
Pití: voda, 3x kafe, zelený čaj
Pohyb: 20 minut Zumba, Procházka

Zbavte se dvojité brady. Cvičením!

22. října 2012 v 10:05 | Amy Lawrence |  Píše se
Proto, abyste ukončili trápení se svým podbradkem, není nutné hned sahat po radikálních chirurgických zákrocích. Vyzkoušejte následující jednoduchá cvičení, která vám zajistí pozitivní výsledek a udělají konec všem dotěrným pohledům z okolí. Navíc při nich můžete klidně sedět u počítače nebo u televize.

Vygenerovat faktory, kvůli kterým vznikají tukové váčky pod bradou, je složitější, než si myslíte. Nicméně podbradek je nejčastěji spojován s obezitou a přejídáním. S touto vadou na kráse bojují ale i štíhlé ženy, a to z genetických důvodů. Z toho tedy vyplývá, že se v podstatě vůbec nemusíte přejídat a dvojitou bradu můžete mít i přesto, že dodržujete všechna pravidla zdravého životního stylu.

Jak na to!

Naprosto jednoduché cviky jsou účinné na zpevnění podkožního krčního svalu. Cviky byste si měli zařadit do vašeho každodenního života a uvidíte, jak váš podbradek začne postupně mizet. Jak se říká - "trpělivost růže přináší", tak i tady je nutné, abyste cviky prováděli nejlépe každý den. Je jedno, jestli budete sestavu procvičovat na přeskáčku nebo cvičit jednotlivé prvky postupně, ale žádný ze cviků nevynechejte. Budete-li poctiví, první výsledky se dostaví zhruba po dvou týdnech. Pokud se budete u cvičení pozorovat třeba v zrcadle, určitě vás některé grimasy rozesmějí.

Pozor, začínáme!

• Pohodlně se posaďte, narovnejte záda a hlavu držte zpříma a uvolněně. Zakloňte hlavu tak daleko, jak jen můžete, ale jen do té míry, abyste cítili příjemné napětí. Ústa přitom mějte zavřená a vnímejte, jak se svaly na krku protahují. Zůstaňte v této poloze alespoň 10 vteřin a poté se vraťte zpátky do výchozí polohy. Opakujte tento cvik denně a minimálně třikrát za sebou.
• Opět se pohodlně posaďte a uvolněte hlavu. Pomalu začněte co nejvíce předsazovat bradu. V této poloze napočítejte do deseti, a pak se vraťte do výchozí polohy. Opakujte cvičení nejméně desetkrát za sebou a alespoň dvakrát denně.

•Dejte si pauzu a pojďte na další cviky. Zakloňte hlavu zase tak daleko, jak můžete a jak vám to je příjemné. V této poloze začněte střídavě otevírat a zavírat ústa. Cvičte pomalu a soustřeďte se na to, jak se krční svaly neustále napínají a povolují. Každý den tento cvik opakujte desetkrát za sebou, což by pro pozitivní výsledek mělo stačit.

•Následující cvik může na vaší tváři vykouzlit úsměv, přesto se ovládněte, musíte ho provést skutečně pečlivě, aby byl účinný. Nadechněte se a s výdechem přehnaně zřetelně řekněte "o", potom s výdechem řekněte "aaaaaaah", čímž dojde k uvolnění dolní čelisti. Jazyk přitom zapřete o zadní stěnu dolních zubů. Pro efektivnější odstranění podbradku byste si z tohoto cviku měli udělat každodenní rituál a procvičovat ho pokaždé, kdy to jen trochu půjde.

•A nyní přejděme na další legrační cvik. Zakloňte hlavu tak daleko, jak můžete, a snažte se přitom jakoby políbit strop. Těchto pomyslných polibků rozdejte alespoň deset, pak vraťte hlavu zpět a uvolněte se. "Líbat strop" můžete, kdykoli se vám zachce, čím častěji, tím lépe.


Here...

21. října 2012 v 9:42 | Amy Lawrence |  INFO
O Německu již radši mluvit nebudu.
Stalo se pár dobrých věcí, ale i špatných.
Takových, na které bych nejraději zapoměla, nebo vrátila čas, aby se nikdy nestaly.
Co se týče hubnutí, od zítřka začnu opět přidávat jídelníčky.
Cvičit budu, i když jsem nemocná.