Zbavte se dvojité brady. Cvičením!

22. října 2012 v 10:05 | Amy Lawrence |  Píše se
Proto, abyste ukončili trápení se svým podbradkem, není nutné hned sahat po radikálních chirurgických zákrocích. Vyzkoušejte následující jednoduchá cvičení, která vám zajistí pozitivní výsledek a udělají konec všem dotěrným pohledům z okolí. Navíc při nich můžete klidně sedět u počítače nebo u televize.

Vygenerovat faktory, kvůli kterým vznikají tukové váčky pod bradou, je složitější, než si myslíte. Nicméně podbradek je nejčastěji spojován s obezitou a přejídáním. S touto vadou na kráse bojují ale i štíhlé ženy, a to z genetických důvodů. Z toho tedy vyplývá, že se v podstatě vůbec nemusíte přejídat a dvojitou bradu můžete mít i přesto, že dodržujete všechna pravidla zdravého životního stylu.

Jak na to!

Naprosto jednoduché cviky jsou účinné na zpevnění podkožního krčního svalu. Cviky byste si měli zařadit do vašeho každodenního života a uvidíte, jak váš podbradek začne postupně mizet. Jak se říká - "trpělivost růže přináší", tak i tady je nutné, abyste cviky prováděli nejlépe každý den. Je jedno, jestli budete sestavu procvičovat na přeskáčku nebo cvičit jednotlivé prvky postupně, ale žádný ze cviků nevynechejte. Budete-li poctiví, první výsledky se dostaví zhruba po dvou týdnech. Pokud se budete u cvičení pozorovat třeba v zrcadle, určitě vás některé grimasy rozesmějí.

Pozor, začínáme!

• Pohodlně se posaďte, narovnejte záda a hlavu držte zpříma a uvolněně. Zakloňte hlavu tak daleko, jak jen můžete, ale jen do té míry, abyste cítili příjemné napětí. Ústa přitom mějte zavřená a vnímejte, jak se svaly na krku protahují. Zůstaňte v této poloze alespoň 10 vteřin a poté se vraťte zpátky do výchozí polohy. Opakujte tento cvik denně a minimálně třikrát za sebou.
• Opět se pohodlně posaďte a uvolněte hlavu. Pomalu začněte co nejvíce předsazovat bradu. V této poloze napočítejte do deseti, a pak se vraťte do výchozí polohy. Opakujte cvičení nejméně desetkrát za sebou a alespoň dvakrát denně.

•Dejte si pauzu a pojďte na další cviky. Zakloňte hlavu zase tak daleko, jak můžete a jak vám to je příjemné. V této poloze začněte střídavě otevírat a zavírat ústa. Cvičte pomalu a soustřeďte se na to, jak se krční svaly neustále napínají a povolují. Každý den tento cvik opakujte desetkrát za sebou, což by pro pozitivní výsledek mělo stačit.

•Následující cvik může na vaší tváři vykouzlit úsměv, přesto se ovládněte, musíte ho provést skutečně pečlivě, aby byl účinný. Nadechněte se a s výdechem přehnaně zřetelně řekněte "o", potom s výdechem řekněte "aaaaaaah", čímž dojde k uvolnění dolní čelisti. Jazyk přitom zapřete o zadní stěnu dolních zubů. Pro efektivnější odstranění podbradku byste si z tohoto cviku měli udělat každodenní rituál a procvičovat ho pokaždé, kdy to jen trochu půjde.

•A nyní přejděme na další legrační cvik. Zakloňte hlavu tak daleko, jak můžete, a snažte se přitom jakoby políbit strop. Těchto pomyslných polibků rozdejte alespoň deset, pak vraťte hlavu zpět a uvolněte se. "Líbat strop" můžete, kdykoli se vám zachce, čím častěji, tím lépe.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama