Září 2014

Jídelníček 30.9.2014

30. září 2014 v 22:20 | Amy Lawrence |  Jídelníček
jídlo: nic
pití: 3x kafe, voda
pohyb: nic

Jídelníček 29.9.2014

29. září 2014 v 22:50 | Amy Lawrence |  Jídelníček
jídlo: trocha zeleninového salátu
pití: 2x kafe, voda, 1l džusu
pohyb: nic

Jídelníček 28.9.2014

28. září 2014 v 20:52 | Amy Lawrence |  Jídelníček
jídlo: jeden kuřecí špíz, trocha hranolek (=rodinný oběd), 6 bonbónů Ricola bez cukru
pití: 1x kafe, coca cola zero, 1l džusu
pohyb: nic

Jídelníček 27.9.2014

27. září 2014 v 23:00 | Amy Lawrence |  Jídelníček
jídlo: čínské nudle
pití: 1x cappuccino, coca cola zero, 1x monster energy
pohyb: chození po obchodech

Jídelníček 26.9.2014

26. září 2014 v 21:26 | Amy Lawrence |  Jídelníček
jídlo: jedno jablko
pití: 3x kafe, voda, coca cola zero
pohyb: procházka

Jídelníček 25.9.2014

25. září 2014 v 20:41 | Amy Lawrence |  Jídelníček
jídlo: jedno rajče, půlka sýru mozzarella, trocha kuřecího masa
pití: 3x kafe, voda, 2 skleničky bílého vína
pohyb: procházka

Jídelníček 24.9.2014

24. září 2014 v 21:55 | Amy Lawrence |  Jídelníček
jídlo: jeden banán
pití: 2x kafe, voda, ovocný čaj, 1 sklenička pomerančového džusu
pohyb: procházka

6 potravin, kterými se cpou štíhlí lidé! Na mrkev a celer zapomeňte!

24. září 2014 v 16:04 | Amy Lawrence
Myslíte si, že za tajemstvím štíhlé postavy je jen chroustání syrové zeleniny a netučných jogurtů? Jste na omylu. Mezi potravinami, které milují štíhlí lidé, je nenajdete. Američtí vědci si vzali na paškál přirozeně štíhlé lidi, zapátrali v jejich jídelníčku a přinesli seznam těchto 6 potravin, jejichž pravidelná konzumace výrazně snižuje riziko vzniku nadváhy.


  • Mléko
Dvakrát denně sklenku polotučného mléka nebo jogurt s obsahem do 3 procent tuku a pravděpodobnost, že budete obézní, se sníží o 37 procent. Alespoň to prokázala tříletá studie tří amerických univerzit provedená na vzorku 7000 lidí. Podle ní kalcium obsažené v mléku a jogurtech reguluje tukový metabolismus. Častá konzumace netučných mléčných výrobků navíc podle předchozích studií pomáhá při hubnutí tuku v oblasti břicha.
.
..
.
.
.
  • Ovesné vločky nebo kaše
Štíhlí lidé obvykle snídají na vlákninu bohatou ovesnou kaši nebo domácí ovesné müsli, které nastartuje jejich metabolismus a současně je zaplní až do oběda. Jen pozor na kupované müsli, obvykle obsahuje spoustu cukru, který způsobí, že budete naopak za chvíli hladoví. A pokud vám nejede müsli ani ovesná kaše, zkuste třeba ovesné keksy nebo sušenky. Vědci prokázali, že lidé, kteří jedí kolem 11g vlákniny denně, mají mnohem menší sklon k nadváze. Navíc, přidáte-li dostatečné množství ovesné vlákniny do jídelníčku, budete hubnout rychleji, protože oves potlačuje chuť k jídlu.
.
.
.
  • Avokádo
Ačkoli je avokádo velice tučné, lidé, kteří denně k obědu snědí cca polovinu tohoto exotického plodu hruškovce přelahodného, se cítí nasyceni déle a nemají potřebu se později odpoledne přejídat. Avokádo totiž obsahuje zdravé jednoduché nasycené tuky, které pomáhají stabilizovat hladinu cukru v krvi tedy tlumit pocit hladu. Zkuste si zralé avokádo jen tak namazat na chleba. Dokonale zastoupí máslo. Nebo přidat do salátů.

.,



  • Chilli a pepř
Pokud milujete pálivé a červený kajenský pepř a chilli papričky jsou pro vás samozřejmou součástí jídla, je dost pravděpodobné, že nemíváte chuť na tučná, slaná jídla a sladkosti. Navíc kapsaicin obsažený v chilli papričkách zrychluje metabolismus.


.
.

.
.

  • Zelený čaj
Zapomeňte na kávu a limonády. Hubení lidé většinou neustále usrkávají zelený čaj. Japonská studie prokázala, že lidé, kteří vypijí alespoň pět šálků zeleného čaje denně, ztrácejí na váze mnohonásobně rychleji, než ti, kteří si dají jen jeden. Díky vysokému obsahu katechinů zvyšuje konzumace zeleného čaje objem energie, kterou vaše tělo vynakládá na odbourávání tuků.

.
.

  • Oříšky
Když mají hubení lidé chuť něco sezobnout, obvykle si dají hrst ořechů. Studie dokazují, že pravidelní konzumenti ořechů jako jsou mandle, pistácie a burské oříšky, bývají štíhlejší, než ti, kteří je nejedí. Ale pozor, vybírejte z ořechu nesolených a nepražených, které mají nižší kalorickou hodnotu.








Jídelníček 23.9.2014

23. září 2014 v 22:13 | Amy Lawrence |  Jídelníček
jídlo: půlka melounu honeydew
pití: 3x kafe, voda, zelený čaj, 2x ovocný čaj
pohyb: nic

Jídelníček 22.9.2014

22. září 2014 v 20:27 | Amy Lawrence |  Jídelníček
jídlo: půlka melounu honeydew
pití: 2x kafe, voda, černý čaj
pohyb: dlouhá procházka

Heart It... 0.007

21. září 2014 v 22:07 | Amy Lawrence |  HEART IT

Jídelníček 15.9.-21.9.2014

20. září 2014 v 10:46 | Amy Lawrence |  Jídelníček
Odpočinkový týden :)
Asi na mě něco leze, škrábe a pálí mě v krku :/

15.9.- kuřecí prsíčka plněné broskví, hranolky, kečup
pití: voda, 2x kafe, 1x pivo
pohyb: nic

16.9.- pizza capricciosa
pití: 3x kafe, voda, čaj coldrex, kakao
pohyb: nic

17.9.- rohlík se slaninou a sýrem, rajčatový salát
pití: 2x kafe, voda, čaj coldrex
pohyb: nic

18.9.- nic
pití: 2x kafe, voda, čaj coldrex, pivo
pohyb: procházka

19.9.- zeleninový salát s kuřecím masem, 2 banány
pití: 1x kafe, voda, kakao
pohyb: nic

20.9.- jogurt, zeleninový salát
pití: voda
pohyb: procházka

21.9.- 3 x banán, zeleninový salát s kuřecím masem + trocha hranolek
pití: 1x kafe, voda, 1 sklenička pomerančového džusu
pohyb: nic

Konečně

20. září 2014 v 10:31 | Amy Lawrence
Konečně mi jde přihlásit se na blog přes chrome...

Přihlášení na blog.cz na google chrome

9. září 2014 v 18:03 | Amy Lawrence
Už několik dní se nemohu přihlásit na blog.cz na prohlížeči google chrome.
Mám s tím problém jen já? O_o

Jídelníček 8.9.-14.9.2014

8. září 2014 v 20:26 | Amy Lawrence |  Jídelníček
8.9.- nic
pití: voda, 2x kafe, 1 sklenička ananasového džusu
pohyb: dlouhá procházka

9.9.- nic
pití: voda, 2x kafe
pohyb: nic

10.9.- trocha polévky
pití: 2x kafe, 1 sklenička ananasového džusu, voda, 2 skleničky bílého vína
pohyb: nic

11.9.- kuřecí stehno, trocha bramborové kaše, zeleninový salát
pití: 2x kafe, voda
pohyb: procházka

12.9.- čínské nudle
pití: 2x kafe, voda, pivo
pohyb: nic

13.9.- nic
pití. voda, morgen s colou
pohyb: nic

14.9.- zeleninový salát s kuřecím masem
pití: voda
pohyb: cvičení na míči

D. 6.9.2014

6. září 2014 v 19:55 | Amy Lawrence |  Diary
Dnes jsem si byla pro nového pejska.
Vždy jsem chtěla čivavu a labradora.
Čivavu jsem si pořídila před 4mi lety a dnes labradora.
Musím říct, že Alex není nadšený, žárlí. Snad si ale zvykne :)


Thinspiration 0.045

4. září 2014 v 23:36 | Amy Lawrence |  THINSPIRATION

Caynax A6W

3. září 2014 v 19:19 | Amy Lawrence |  Tak porůznu
Včera jsem si stáhla aplikaci do mobilu na cvičení.
Jmenuje se Caynax A6W. S cvičením jsem začala dnes, tak uvidíme :)
1 serie se skládala ze 6ti cviků. Každý cvik se opakoval 6x. Cvičení vám zabere 6:26 minut. Takže není nijak časově náročné.
Po ukončení serie si k jednotlivým dnům můžete napsat váhu a obvod a sledovat tak vaše pokroky. Dokonce můžete přidat i fotografii :D

Info:
Aerobic Weider 6 - A6W - je ideální cvičení pro ploché bříško vyvinuté Joe Weiderem. Budete ho muset provádět každý den, abyste docílili kýženého efektu.

Toto cvičení není určeno pro snížení množství podkožního tuku na břiše, ale k vyrýsování břišních svalů.

Jestliže jste přerušili svůj trénink na jeden den (třeba 10. den), můžete pokračovat dalším dnem (11. den). Jestliže jste přerušili trénink na 2-4 dny, musíte se vrátit v čase na předcházející den (10. den). Pokud jste přerušili svůj trénink na více dní, musíte se vrátit zpět o polovinu dnů odpočinku (máte 4 dny odpočinku - musíte se vrátit o 2 dny zpět, tzn. na 8. den).

Více info ZDE

Jídelníček 1.9.-7.9.2014

1. září 2014 v 22:49 | Amy Lawrence |  Jídelníček
1.9.- půlka toustu
Pití: voda, 2x kafe, čaj
Pohyb: procházka

2.9.- nic
Pití: voda, 2x kafe, 1 sklenička pomerančového džusu, čaj
Pohyb: nic

3.9.- půlka melounu Honeydew
pití: 3x kafe, voda, čaj
pohyb: cvičení na míči + cvičení Caynax A6W (1. serie = 6,26 min)

4.9.- půlka malého rajčete
pití: 3x kafe, 1x cappuccino, zelený čaj, voda
pohyb: cvičení Caynax A6W (2. serie = 14,44 min)

5.9.- nic
pití: voda, 2x kafe, 2x pivo
pohyb: cvičení Caynax A6W (2. serie = 14,44 min)

6.9.- zeleninový salát (3 cherry rajčátka, kousek okurky, trocha zeleného salátu), kousek ryby makrely + 1 houska
pití: voda, 3x kafe, 1 sklenička pomerančového džusu, 1 sklenička coca coly light
pohyb: 3 hodiny chození po obchodech

7.9.- zeleninový salát s kuřecím masem (foto), 20 ks malin + trocha šlehačky posypané kakaem (foto), kousek ryby makrely + 1 houska
pití: horká čokoládla + 5ks marshmallow, voda, 1 sklenička pomerančového džusu
pohyb: nic
PS: dnes mám takový "labužnický den" :D

Hello September

1. září 2014 v 16:56 | Amy Lawrence