6 potravin, kterými se cpou štíhlí lidé! Na mrkev a celer zapomeňte!

24. září 2014 v 16:04 | Amy Lawrence
Myslíte si, že za tajemstvím štíhlé postavy je jen chroustání syrové zeleniny a netučných jogurtů? Jste na omylu. Mezi potravinami, které milují štíhlí lidé, je nenajdete. Američtí vědci si vzali na paškál přirozeně štíhlé lidi, zapátrali v jejich jídelníčku a přinesli seznam těchto 6 potravin, jejichž pravidelná konzumace výrazně snižuje riziko vzniku nadváhy.


  • Mléko
Dvakrát denně sklenku polotučného mléka nebo jogurt s obsahem do 3 procent tuku a pravděpodobnost, že budete obézní, se sníží o 37 procent. Alespoň to prokázala tříletá studie tří amerických univerzit provedená na vzorku 7000 lidí. Podle ní kalcium obsažené v mléku a jogurtech reguluje tukový metabolismus. Častá konzumace netučných mléčných výrobků navíc podle předchozích studií pomáhá při hubnutí tuku v oblasti břicha.
.
..
.
.
.
  • Ovesné vločky nebo kaše
Štíhlí lidé obvykle snídají na vlákninu bohatou ovesnou kaši nebo domácí ovesné müsli, které nastartuje jejich metabolismus a současně je zaplní až do oběda. Jen pozor na kupované müsli, obvykle obsahuje spoustu cukru, který způsobí, že budete naopak za chvíli hladoví. A pokud vám nejede müsli ani ovesná kaše, zkuste třeba ovesné keksy nebo sušenky. Vědci prokázali, že lidé, kteří jedí kolem 11g vlákniny denně, mají mnohem menší sklon k nadváze. Navíc, přidáte-li dostatečné množství ovesné vlákniny do jídelníčku, budete hubnout rychleji, protože oves potlačuje chuť k jídlu.
.
.
.
  • Avokádo
Ačkoli je avokádo velice tučné, lidé, kteří denně k obědu snědí cca polovinu tohoto exotického plodu hruškovce přelahodného, se cítí nasyceni déle a nemají potřebu se později odpoledne přejídat. Avokádo totiž obsahuje zdravé jednoduché nasycené tuky, které pomáhají stabilizovat hladinu cukru v krvi tedy tlumit pocit hladu. Zkuste si zralé avokádo jen tak namazat na chleba. Dokonale zastoupí máslo. Nebo přidat do salátů.

.,



  • Chilli a pepř
Pokud milujete pálivé a červený kajenský pepř a chilli papričky jsou pro vás samozřejmou součástí jídla, je dost pravděpodobné, že nemíváte chuť na tučná, slaná jídla a sladkosti. Navíc kapsaicin obsažený v chilli papričkách zrychluje metabolismus.


.
.

.
.

  • Zelený čaj
Zapomeňte na kávu a limonády. Hubení lidé většinou neustále usrkávají zelený čaj. Japonská studie prokázala, že lidé, kteří vypijí alespoň pět šálků zeleného čaje denně, ztrácejí na váze mnohonásobně rychleji, než ti, kteří si dají jen jeden. Díky vysokému obsahu katechinů zvyšuje konzumace zeleného čaje objem energie, kterou vaše tělo vynakládá na odbourávání tuků.

.
.

  • Oříšky
Když mají hubení lidé chuť něco sezobnout, obvykle si dají hrst ořechů. Studie dokazují, že pravidelní konzumenti ořechů jako jsou mandle, pistácie a burské oříšky, bývají štíhlejší, než ti, kteří je nejedí. Ale pozor, vybírejte z ořechu nesolených a nepražených, které mají nižší kalorickou hodnotu.







 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 skinnyskinny skinnyskinny | E-mail | Web | 24. září 2014 v 20:51 | Reagovat

Vyzkouším se tím stravovat :-) :3

2 Pusinka Pusinka | Web | 24. září 2014 v 21:25 | Reagovat

Super, mám nápady, co papat :)

3 fit-fashion-style fit-fashion-style | Web | 25. září 2014 v 7:37 | Reagovat

no pokud se člověk přežírá, nepomůže mu ani svěcená voda :D ale jinak jsou to dobré potraviny

4 Loo Loo | Web | 28. září 2014 v 17:43 | Reagovat

Většina z toho jsou kachny. Pravdy jsou jedině u zeleného čaje a čili papriček.
Zase americké studie.... -.- Mléko by se mělo pít i pro jiné věci než jen skvělá postava. -.-
Ovesné věcičky právě mají za příčinu přibírání váhy... Mají mnohem vyšší kalorické hodnoty než třeba obyčejný rohlík a nebo jiné sušenky. Sice má nižší glykemický index, ale pokud člověk nadmíru pohybu, tak mu oves v ničem nepomůže...
Avokádo vlastně není nic jiného než tuk a pokud doopravdy člověk sní půlku avokáda za den, tak musí být přeolejovaný až hrůza! Chudáci žaludky...
A taky zapomněli dodat, že ostré jídlo je častým důvodem "pálení žáhy". Jestli někdo doopravdy jí pořád pálivá jídla, tak na to jednou doplatí.
Navíc tenhle článek je blbost. Co já znám štíhlé lidi, tak většina z nich se cpe vším možným a jí mnohem více než já. Dokonce jí i fastfood a maso, což já ne. Když už někdo, kdo je štíhlý a jí oříšky místo brambůrků, tak spíš si tu postavu získal, ale jinak štíhlí lidé moc nad tím nepřemýšlejí, pokud to nejsou nadšenci do zdravé výživy, sportovci a nebo pokud netrpí poruchou příjmu potravy. ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama