Červenec 2015

5 znamení, že vaše dieta je k ničemu

28. července 2015 v 21:58 | Amy Lawrence
Hubnout se dá zdravě a nezdravě. Tělo vám vyšle signály, když budete hubnout špatně.
Sledujte je:

Svalová hmota

Úbytek svalové hmoty je jeden z nejhorších scénářů držení diety. Pokud zvolíte příliš nízkokalorickou dietu, vaše tělo si bude hledat možnost, jak si tento deficit kompenzovat. Svalová hmota je aktivní složka, která potřebuje velký přísun energie. Úbytek svalové hmoty sníží výdej energie, čímž se energetická bilance vyrovná. Výsledek je, že se zbavíte vody a neztrácíte tuk, ale svaly.

Únava a malátnost

Krom úpravy jídelníčku, je při hubnutí velmi důležitý pohyb. Pohyb je předpokladem pro spalování tuků. Pokud si však nastavíte drastickou dietu, při které nebudete mít dostatečný příjem energie pro cvičení, budete se cítit malátně a unaveně.

Chutě

Přirozená reakce organismu při hubnutí je zvýšená chuť na něco sladkého. Dieta, na základě které budete cítit hlad, neboť jejím principem je snížení množství jídla, ocitnete se v kalorickém deficitu a vaše tělo bude doslova prahnout po něčem k snědku. Nejrychlejším zdrojem energie jsou jednoduché cukry, sáhnete po něčem sladkém. Dostanete se do začarovaného kruhu výčitek a porušení diety. Správná dieta má mít vyváženou stravu a nemáte cítit hlad.

Zdravotní stav

Dlouhodobý nedostatečný přísun živin během diety způsobuje fyzické i psychické oslabení těla. To může vyvolat nejen krátkodobé onemocnění. Pokud při dietě zaznamenáváte signály jako jsou častější průjmy, zácpy, plynatost… konzultujte svou dietu s odborníkem, vysvětlí vám, co děláte špatně.

Psychika

Nervozita, podráždenost, náladovost! Jestli zažíváte tyto pocity, zbytečně své tělo trápíte. Vyvážená a pravidelná strava nemá mít za následek vztek a psychickou nepohodu.



Gifs... 0.001

24. července 2015 v 16:12 | Amy Lawrence


Jsem pořád tu.

1. července 2015 v 1:00 | Amy Lawrence

Jídelníčky jsem si sice nezapisovala, jedla jsem normáně, když jsem měla hlad nebo na něco chuť, vzala jsem si to :)
Váha se mi od té doby nezměnila. Neustále se pohybuji mezi 58-55. Tam a zpět a tam a zpět.
Rozhodně se chci dostat pod 55 :) Takže začínáme hladovkami...